3 Kasım 2012 Cumartesi

HONG KONG :)



KIZLARRR Hong Kong'tan Merhaba:)))



Bu zamana kadar bir sürü ülkeye gittim, gezdim ve modalarını takip ettim, hani diyolar ya modanın merkezi Paris, İtalya yada New York diye (gerçi bende New York diyenlerdendim) ta ki Hong Kong'u ve sokaklardaki butiklerinde ki ve pasajlarında ki ayakkabı, çanta ve kıyafetlerini görene kadar. Sadece yenilikleri takip etmesi açısından değil, çeşidin bolluğu ve fiyatların uygun olması da H.K 'u daha cazip bir hale getiriyor. Şimdi ise sizin için seçtiğim Hong Kong mağazalarının ürünlerinden seçmeler göstericem. Umarım beğenirsiniz. Şunu da söylemek isterim ki o kadar çok çeşit vardı ki artık fotoğraf çekmekten yoruldum. Bunlar seçmeler arasında:) İşte Hong Kong modası...

 

YEREL BUTİKLER




 
 
 

















 





























 

  PEKİ YA CADDELER VE MAĞAZALAR





 
 
 
 
 
 



 


 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder